donderdag 9 april 2009

Ik ben nog nooit op Rock Werchter geweest, maar één ding weet ik nu wel zeker. Met Milk Inc. op de affiche is de bodem nu wel bereikt. Live Nation is Satan. Regi is daarentegen zoals het overgrote deel van de Vlamingen (hebben die immers niet met zijn 800.000 op Yves Leterme gestemd? Q.E.D.) gewoon een achterlijke boerenlul. Dus feitelijk staat hij daar tussen de koeien in de wei nog niet eens zo slecht op zijn plaats. Of hoe na enige seconden nadenken gewoon weer alles op zijn plaats valt. Aaaaaaaarrrrgggggghhhhhh!

Dit moest me, ondanks de vloedgolven van existentiële stront die ik hier de laatste jaren in dit al te malle land (eerder een failed state tegenwoordig, als je het mij vraagt) al heb ondergaan, toch even van het hart. Dank u.

P.S. Blijkbaar wenst de zogenaamde kwaliteitskrant De Standaard hierover een 'debat' op te starten. Hebben journalisten echt niks beters en ernstigers te doen in deze almaar barder wordende tijden? Vade retro, scribenten van lik-me-vessie!

Geen opmerkingen: